luni, 7 ianuarie 2008

Lectia de jurnalism

Am lipsit juma' de zi, fiind pe drumul zapezilor, spre Bucuresti.
Am ajuns la Capitala si am citit cu smerenie critica de pe blogul lui Florin.
O fi frate!
Tocmai eram fericit de libertatea sublima de expresie din blogosfera...
Tocmai admiram lipsa oricarei discriminari intre bloggeri, fie ei jurnalisti, tineri softisti ori nemernici de politicieni...
Iaca imbrac inapoi haina de dom' senator si recunosc smerit: am gresit!!!
Am gresit, macar pentru faptul ca am oferit un minunat pretext "unei anumite parti a presei locale", care va putea spune "reteta este buna, dar cum sa faci o ancheta jurnalistica care sa semene cu cererea unui nemernic de senator!?!..."

In schimb, sunt taare fericit in seara asta.
O alta lectie de jurnalism s-a petrecut azi la Primarie.
Distinsul dom' Primar, cu sala plina de jurnalisti la conferinta de presa, le-a tras o palma grea pe obrajor: "nu comentez incompatibilitatea, un fixism al lui Carlan".
Si a plecat.
Mishto!
Adica sunt primar pe banii publici, am o lege care ma obliga sa depun declaratia de venituri si o alta lege care nu ma lasa sa fiu incompatibil. Iese la iveala din declaratia mea ca am calcat pe bec, dar nu dau socoteala presei, pentru ca, nu-i asha, Dan Carlan are un fix!
Brava copii, iata reversul medaliei la lectia de jurnalism: daca politicienii sa nu-shi bage nasul in ceea ce scriem noi in ziare, nici voi ziarishtii sa nu-mi puneti intrebari despre incompatibilitatile mele de politician, ca nu va priveste chestiunea. Clar?
Noi conducem patria, voi scrieti si fiecare cu mama lui.
Corecta lectia de jurnalism a domnului Nichita?
Mi-a placut!

Un comentariu:

utilizator spunea...

http://www.kstfeel.blogspot.com/