vineri, 4 ianuarie 2008

Frica de Carlan si iubirea de ciolan

Am trait s-o vedem si pe asta - Nichita mi-a interzis actiunea de 24 Ianuarie, respectiv "Fasolea cu ... Carlan" ! Pretextul? Pe 24 ianuarie ... 2007, primaria va organiza si ea acolo, in Piata Palatului Culturii, evenimente de Ziua Unirii.

Asa se intampla cand omul considera orasul intreg ca fiind proprietatea lui.

Urmeaza sa-i scoatem ideea asta fixa din distinsul cap.

Ramane stabilit, pe 24 ianuarie 2008, sunteti invitati la o tzuica fiarta, un vin clocotit si o fasole cu ... Carlan! Clar?

Redau mai jos comunicatul de presa pe care l-am trimis adineaori, pe aceasta tema.


Frica de Cârlan şi iubirea de ciolan
Primarul Nichita a interzis “Fasolea cu ... Cârlan” !!

Căderea dramatică din sondajele de opinie a primarului Nichita, corelată implicit cu iubirea de ciolan, au generat spaimă în sufletul domniei sale.
Prin urmare, între ciolanul cu fasole, propus ieşenilor de echipa condusă de Dan Cârlan şi propriul său ciolan administrativ, distinsul primar de Iaşi l-a ales, fără ezitare, pe al domniei sale.
Mare trebuie să-i mai fie frica de Cârlan, dacă primarul are curaj să interzică o Serbare Populară, dedicată Zilei Unirii, sub pretextul că va organiza la Palatul Culturii ceva ce n-a mai organizat niciodată acolo, de când Nichita este primar.
Trecem peste aspectul ridicol, legat de data la care Primăria cica se tot gândeşte, de vreun an, să organizeze ceva: 24 ianuarie ... 2007!
Important este să sancţionăm noul abuz pe care îl săvârşeşte primarul Gheorghe Nichita, contra adversarilor politici, după contramitingul din 13 mai 2007.
Oare ce fel de manifestări sunt cele “pregătite” de primar de Ziua Unirii?
Dacă sunt cumva manifestări comemorative şi de sărbătoare, acestea sunt compatibile cu acţiunea anunţată, potrivit legii, de către noi, cu o săptămână înainte.
Cui pregăteşte Nichita manifestări la Palat?! Dacă ceea ce “pregăteşte“ Primăria este destinat ieşenilor, tot pentru ei pregătim şi noi fasolea, ţuica şi vinul fiert.
Fireşte că nu vom renunţa nici o clipă la proiectul nostru.
Juridic, acţiunea noastră a fost aprobată tacit, prin faptul că nu ne-a fost comunicată interdicţia în 2 zile, cum obligă legea, ci tocmai în a 7-a zi.
Apoi, sărbătoarea şi oraşul nu sunt ale lui Nichita, cum a învăţat el să creadă, ci sunt ale noastre, ale ieşenilor. Noi, ieşenii, vom sărbători Ziua Unirii, ne vom bucura, vom servi ieşenilor ţuică şi vin fiert, ba chiar vom veni, cu toţii, la o fasole cu ... Cârlan!
Senator Dan Cârlan


9 comentarii:

simplu cetatean spunea...

Ca tot am intrat in campanie, Nu? gest populist contra unui gest la fel de populist. Nu e o mare bravada sa dai romanilor mancarea lor cea de toate zilele. Deci gestul e clar populist de campanie domnule candidat sau cum sa va spun? Ca nimeni nu mai stie daca mai candidati sau nu la fotoliul de primar. Era normal sa se intample asta sa fiti impiedicat! Dar ma mira ca va aratai asa de revoltat de vesnica atitudine a primarului Nichita visavis de dumneavoastra! Sau il veti pune pe oajdea sa darame Iasiul de revolta ca dumneavostra sa priviti jalnicul spectacol al datului cu capul de pereti pentru ca este impiedicat un spectacol jenant! De parca ati oferi cine stie ce! Si sa nu spuneti ca gestul conteaza ca nu va cred!

Alex Ciobanu spunea...

Domnule Carlan. Foarte bine aceasta campanie chiar daca e populista. Se poate si mai bine. Mai sunt si alte metode de strategie in campaniile electorale, dar e bine si asa.

In acelasi timp consider ca PD Iasi, mai nou PD-L Iasi, ar trebui sa incerce sa isi pastreze membrii, macar in perioada asta de campanie, pentru ca e nevoie de ei.

Am fost membru al PD Iasi in OT pret de vreun an. Si m-am simtit bine. A fost foarte oke. La un moment dat domnul Slatinaru mi-a propus sa fac parte din departamentul de promovare al filialei. Am acceptat bucuros. Dar am observat ca in filiala ieseana nu se pune accentul pe cunostinte si gradul de cunoastinte ale unui tanar. Drept urmare am renuntat, dandu-mi demisia prin noiembrie 2007. Asta in conditiile in care am ajutat partidul, si am facut tot ce mi s-a cerut. Si in conditiile in care sunt student la stiinte politice si am habar cat de cat despre anumite lucruri spre deosebire de alti membri. Si tot asta in conditiile in care in urma unei sedinte un doamna Chichirau pe care o cunoasteti destul de bine m-a numit simplu colaborator, nici macar membru.
Eu cred ca ar trebui sa mizati pe tineri, pentru ca pana la urma urmei ei sunt cei care fac munca de jos a partidului, pe care eu am cunoscut-o. Si atunci cand trebuie sa ii fie recunoscute calitatile unui tanar, ar trebuie sa o faceti, nu sa il numiti doar colaborator.

Cam atat si imi cer scuze daca commentul meu a fost putin offtopic pentru articolul dumneavoastra.

ines spunea...

Sper din tot sufletul, Alex, ca cineva chiar sa te asculte si nu numai in campanie electorala... si nu numai de suprafata. Daca nu iti convine modalitatea in care vei fi (POATE) ascultat, sa stii ca intotdeauna va exista niste... carlan si pentru tine (la ingramadeala cu alti ieseni flamanzi... nu cu tratament special pentru ca esti tanar, esti la Stiinte Politice, ai ceva cunostinte in domeniu si mai ales in materie de marketing politic si, la un moment dat, chiar ai fost dispus sa umfli baloane pentru nu stiu ce CCL... BBL... sau cum s-o mai fi chemand)

Cat despre "comunicatul de presa"... eu, daca as fi fost jurnalist si as fi primit un astfel de comunicat, as mai fi luat o gura de... carlan printre sughitzuri (de ras, fireste). Ar trebui sa va indoiti de profesionalismul, credibilitatea si buna pregatire a consilierilor dumneavoastra de imagine...

Sper sa nu imi fie luata in nume de rau interventia.

Daniel Matasaru spunea...

Nu inteleg, Alex, nu ai primit sprijin de la liderul de tineret de la municipiu, Marian Uscatu? Nici de la cel de la judet, Radu Ursanu?

Alex Ciobanu spunea...

Nu e vorba de sprijin neaparat. Ma refeream doar la felul in care un partid politic in genere ar trebui sa stie cum sa isi pastreze oamenii, iar pe cei care merita sa ii promoveze si sa ii "sprijine". Sa folosim acest cuvant daca vreti. Chiar daca mai fortat. Atunci cand tu vrei sa demonstrezi ca stii anumite lucruri si le stii chiar bine, si in loc sa ti se propuna o alta provocare, esti numit colaborator, deja lucrurile nu miroase a bine. Si oricum banuiesc ca aceste lucruri se intampla des in partidele politice. Pacat....

Daniel Matasaru spunea...

Alex, ideea parjolirii a tot ce creste in jur ca sa nu iti ia locul e mai veche in Tarile Romane, iar ea se aplica sanatos in mai toate partidele politice. Important este sa intelegi ca banii nu se dau, se castiga, respectul nu se da, se castiga, iar pozitia de lider... ai ghicit! Se castiga!
De ce ai asteptat de la altii ceea ce TU trebuia sa iei?

Alex Ciobanu spunea...

Ideea este ca nu trebuie interpretat gresit ceea ce am precizat eu in primul comment. Eu nu am revendicat nici bani, nici pozitii de lider, pentru ca stiu foarte bine cum se castiga ele in Romania. Cat despre respect, acesta nu trebuia sa il castig conform unor norme, pincipii sau valori morale. Atata timp cat oferi respect intr-o societate, nu una machiaveliana, sau antica trebuie sa ti se raspunda cu respect. Deci eu vroiam doar un loc unde imi pot pune in valoare abilitatile si capacitatile mele practice. Doar atat intr-o prima faza. Deci inca o data, nu vreau sa se interpreteze eronat ceea ce eu zic. In fine aici lucrurile pot deveni din ce in ce mai complicate si pot degenera apoi daca ne referim la etica, sau filosofia morala etc. Eu am scos in evidenta doar un aspect care mi s-a intamplat, si sincer asteptam cu precadere un raspuns al domnului Carlan.

Constantin Rusu spunea...

Trecand peste politica , pe mine ma amuza raspunsul oficial al Primariei .

E de rasul lumii , al curcilor si , de ce nu , al carlanilor!

S-a vrut o replica dura si-a iesit un ... fas !

Teoretic , a trecut cel putin prin fata a patru perechi de ochi acea hartie ( dactilografa , consilierul juridic , cel care semneaza in locul primarului ca ... primarul , cel care transmite faxul - notificarea din dreapta sus).
Dar , functionarii publici , platiti pe banii nostri , au o lehamite totala pentru ceea ce fac (nu la fel procedeaza cand vine vorba de salarii si drepturi , dar asta-i alta ... ) .

Stau si ma intreb ... nu si-a dat nimeni demisia ? N-a fost nimeni dat afara inca ?

O fi greseala mica , dar a facut de ras Primaria Iasului si tot greseala ramane !

Eu le urez iesenilor sanatate in noul an si sa aibe pofta pe 24 , ca din punct de vedere juridic hartia-i varza !

Sa auzim de bine !

Andrei spunea...

Razboiul Ciolanelor. :)

PD-L vs PSD. E de rasul lumii. E an electoral. Pana acum nici unul dintre distinsii domni nu erau activi. Deodata s-au trezit toti.