vineri, 25 iulie 2008

Ma odihnesc, sau muncesc?

M-a prins doua noaptea (aici) descarcand pozele de ieri.
Internetul italienilor (ca am ajuns la Cortina d'Ampezzo, in Dolomitii italieni) este doar un pic mai breaz ca cel de ieri.
Adica, in loc sa fie clar ca nu merge, am stat 3 ore la munca.
In conditiile astea, ma odihnesc de ajung acasa chior de somn.
Am avut o zi splendida, cu mult soare si peisaje superbe.
Am facut zeci de poze de tot felul, plus mult film.
N-are nici un rost sa va povestesc acum.
Raman dator cu o zi in urma, sa pot sistematiza materialele.
Maine urcam cu telecabina pe la trei mii si ceva de metri.
Daca va fi soare (si va fi) scoatem niste filmulete traznet.
E mult de povestit.
Va zadarasc cu un singur exemplu, de marketing.

In rest,va doresc numai bine.
Pe curand!

Un comentariu:

Nicu spunea...

sper ca de la zell am see ati ajuns la cortina pe cel mai renumit traseu austriac Grossglockner Hochalpenstrasse, ala cu taxa 27 euro, care ajunge sub cel mai inalt varf din austria la marginea ghetarului unde dai de ibex-i la tot pasul.
www.grossglockner.at