sâmbătă, 1 martie 2008

A venit primavara!

Am iesit astazi, cu domnul Oprea, la prima zi (oficiala) de primavara.
A fost relaxant, cu multe surprize placute.
Cel mai placut a fost sa vad reactia extrem de pozitiva a oamenilor la adresa domnului Oprea, semn al unui potential electoral deosebit.
Practic, nu numai ca nu am intalnit reactii adverse, dar am vazut foarte multa caldura si speranta la cei cu care am vorbit.
A doua impresie foarte placuta a fost capacitatea deosebita de comunicare directa a candidatului, capitol la care aveam oarecare temeri (ma gandeam si eu, ca altii, la un om invatat numai cu atmosfera academica, care da piept dintr-o data cu lumea din strada).
Nici vorba de distanta, nici vorba de angoase sau de blocaj in contactul direct cu oamenii.
Dimpotriva, un curaj admirabil de a aborda pe cei care-i ies in cale, cu comunicare pozitiva si directa, cu adaptare din scurt la orice problema semnalata (si, slava domnului, au fost destule...).

Mai pe scurt, sunt foarte optimist - rectorul nu este numai un foarte bun viitor primar, ci si un candidat cu certe calitati de comunicare in contactul direct.





2 comentarii:

Daniel Matasaru spunea...

Ce-mi place, domnule senator, ca dl. Oprea merge prin oras cu Ziarul de Iasi sub brat. Era cel in care in pagina 7A domnia sa ocupa toata pagina? :))

Dan Carlan spunea...

Exact!
Fiind in trecere prin fata chioscului de ziare, discutia cu vanzatoarea s-a soldat cu o cumparatura.
Nu asa spune cartea?