miercuri, 22 august 2012

Imbatranim ...

Îmbătrânim.
Îmbătrânim de pe o zi pe alta.
Uite, de exemplu, la mine.
Ieri aveam 50 de ani.
Azi am 51.
Mâine deja merg pe 52.
E drept aşa ?!?
Nu-i drept, dar mare parte din nedreptate se şterge când vezi că lumea nu te-a uitat şi că prietenii îşi găsesc un minut, din la fel de scurta lor viaţă, ca să-ţi dea un semn de bine.
Parcă întinereşti înapoi.
Le mulţumesc cu reală recunoştinţă tuturor celor care şi-au amintit de mine azi.
Este semnul că nu trecem degeaba prin vremelnica noastră viaţă…

Un comentariu:

ADA spunea...

in viata fiecaruia exista OAMENI pe care nu ai cum sa-i uiti,care vor ramane mereu in suflet indiferent cum va trece timpul peste noi...e adevarat...imbatranim...dar o facem cu multumirea ca mai devreme sau mai tarziu am facut ceva pentru cei pe care i-am intalnit in drumul nostru...si...exact cum spuneti...parca intinerim...
eu vreau sa va urez si aici un LA MULTI ANI CU MULTA SANATATE! din tot sufletul si sa ramaneti acelasi pe care l-am cunoscut...
Amelia