miercuri, 29 iulie 2009

Un suflet mare si o problema de parcurs

Loredana este unul dintre jurnalistii ieseni cu suflet.
As spune chiar ca are un suflet mare.
Firea temperamentala o face uneori sa puna foc pe intamplari comune.
Spre exemplu, aceasta postare mai mult decat insufletita pe blogul personal.
Am avut, intr-adevar, o problema de parcurs: mi-a murit laptopul prin luna iunie si am pierdut baza de date cu e-mailurile jurnalistilor de Iasi.
Aveam un cap de mesaj cu circa 50 de adrese de mail, pe care il utilizam la orice zicere publica.
Cuprindea cam pe toata lumea, fiindca nu am mai avut de mult reclamatii.
Azi, m-am trezit, intre doua sedinte presante, ca am de trimis un comunicat de presa si nu am decat vreo 20 de adrese de jurnalisti, colectate de prin toate colturile noului computer.
M-am asigurat ca sunt printre ele reprezentate principalele institutii media din Iasi si i-am dat drumul asa, la ora 13, 53.
Mi-am zis ca va functiona solidaritatea de breasla si, spre exemplu, Florin Ghetau va dona informatia de pe mailul personal si spre redactia TeleM, dupa cum un editorialist de la Ziarul de Iasi va ajuta colegul sau de la stiri.
Ca am o relatie amicala cu Iulian Micu, nu-i nici un secret. Prin urmare si adresa lui era prin computerul meu, la pachet cu cele din singura expeditie a comunicatului de presa.
Cu siguranta insa, niciodata nu am acordat banuitul "monopol" agentiei lui de presa, dintr-un motiv foarte egoist: daca fac asa ceva, suficient de multe institutii media ar alege sa nu-mi mai publice opiniile, ceea ce este foarte enervant pentru un politician care vrea sa fie cat mai vizibil.
Nu stiu la ce ora o fi postat newsiasi materialele mele, dar cu siguranta ca s-a intamplat binisor dupa ora 13,53.
De amorul artei, rog jurnalistii care citesc aceasta postare sa se imparta in doua tabere:
-una vizibila, formata din cei care au primit mesajul meu expediat de la ora 13,53. Pe acestia ii rog sa puna un mic comentariu de confirmare - da, am primit comunicatul.
- una invizibila - cei care nu au primit comunicatul meu si de la care astept un mesaj e-mail, pe dan.carlan@mmediu.ro ca sa pot reconstrui baza mea de date cu jurnalistii de Iasi.

Niciun comentariu: