sâmbătă, 21 august 2010

Si a venit ziua mea

Mai am cateva ore si incep cel de-al 50 - lea an al vietii.
O ocazie asa de speciala merita o sarbatoare speciala.
Prin urmare, fara nici un fel de retinere sau falsa modestie, va spun ca mi-am ales o destinatie de exceptie.
O locatie cu mai mult de 6 stele, in care au ajuns foarte putini romani si, probabil, niciun iesean.
Doar pentru prietenii mei care urmaresc blogul, voi posta curand si cateva poze, sa ne bucuram impreuna, si sa le multumesc pentru ca exista.
Best regards!

5 comentarii:

garzanti spunea...

Dane... deşi nu sunt fan-ul tău îţi urez la mulţi ani! şi îţi promit că o sa te critic în continuare. Ce apreciez la tine e ca nu cenzurezi mesajele, deşi ţii mai mult sau mai puţin cont de ele.

D.T. spunea...

La multi ani! Eu ma voi autoincadra la categoria fani.

AV spunea...

La multi ani!

carmen spunea...

Excursia aceasta imi aminteste de excursia pe care am facut-o cand am implinit amandoi 18 ani - la cabana de vanatoare impreuna cu mai multi prieteni. Ma bucur ca ai reusit sa iti sarbatoresti cei 49 de ani tot in aceste locuri minunate pe care regret ca nu prea am mai reusit sa le vad. La multi ani cu sanatate tie si familiei tale. Am fost si eu sambata la Brates dar nu am stiut ca esti prin zona. Carmen

Solo spunea...

... Salut Dan, Sper sa ne vedem la urmatoarea intalnire (fostii colegi de liceu ) ;-) Martin Solomovici (Solo) !