joi, 18 iunie 2009

Multumim, Tudor!

Au trecut 10 zile de la alegeri.
Inca din prima noapte, totul s-a concentrat pe analize, pe verdicte, pe imputatii sau asumari de merite.
Zile in sir, agenda publica sau cea interna de organizatie sunt acaparate de aceasta moara cu ciocanele care-si macina faina.
In tot acest vacarm, furati de joc, am uitat de un tanar admirabil.
Un tanar care ne-a onorat aducand CV-ul sau impresionant langa noi, un tanar care s-a implicat cu sinceritate si prospetime in campania electorala a partidului, desi era nou venit, pe o pozitie de sanse minime.
Un tanar care a girat cu calitatea persoanei sale tot demersul organizatiei noastre din aceasta campanie.
Sa ne oprim o secunda din judecata noastra cotidiana si sa observam ca iesim cu un castig indubitabil din aceste alegeri: echipa noastra este mai bogata cu un om de calitate!
Multumim, Tudor Luchian, pentru ca ai venit langa noi.
Multumim, Tudor Luchian, pentru entuziasmul implicarii intr-o campanie aparent fara sanse.
Multumim, Tudor Luchian, pentru ca, avandu-te cu noi, pe lista, pe scena sau pur si simplu pe strada, am fost mandri de echipa noastra.
Fii sigur ca ai ramas unul de-al nostru, ca partidul are nevoie abia de acum inainte de implicarea si expertiza ta si ca suntem mai buni avandu-te alaturi.

Un comentariu:

Vlad Ţepeş spunea...

Da, l-am vazut si eu in Tatarasi cu o saptamana inainte de alegeri, duminica, cu geaca portocalie, singur cu inca o persoana, cu fluturasi in mana. Dupa alegeri am aflat ca era pe locul 23!?!?!?. Un om de asa o ingenuitate, sa va bateti joc... mi se pare cinism. Sa ii multumim victimei.