marți, 25 noiembrie 2008

Distinsa doamna Camelia Gavrila

Macheta publicitara de presa, pe spatiul platit de Camelia Gavrila.
O poza din aprilie 2003, in sediul PNL, cand prezentam presei CD-ul cu inregistrarea ascultarilor ilegale de telefoane la care eram supus...
Va mai amintiti?
Oare de ce tocmai poza asta?
Probabil pentru ca, peste 3 luni, doamna Gavrila pleca din PD, pentru echipa domnului Fenechiu.
Caruia-i datoreaza cariera politica.
In vreme ce eu urma sa fac traseul invers, spre PD, dupa ce echipa Fenechiu mi-a blocat cu fermitate orice actiune politica in PNL.
Intr-adevar, datorez si eu domnului Fenechiu varful carierei mele politice.
Fara talpile domniei sale nu aveam sansa de a intra in echipa lui Traian Basescu, acum aproape 5 ani.
Am, insa, o nedumerire: in mintea bruneta, a consilierilor doamnei Gavrila, asocierea cu Relu Fenechiu este de bine sau de rau?

Niciun comentariu: