duminică, 30 decembrie 2007

Halal de mine, sunt corupt !

O interesanta analiza a unui jurnalist virtual iesean.
Se facea ca, daca dai o cautare pe internet cu numele Dan Carlan, gasesti o multime de rezultate. Deci sunt notoriu.
Se mai facea apoi ca, asociind eticheta "coruptie" numelui meu, obtii o alta multime de rezultate, in raport de 1/35 cu prima. Deci sunt si notoriu si corupt.
Mai pe romaneste spus, intr-unul din 35 de cazuri cand numele meu apare undeva prin web, sunt asociat cu ideea de coruptie.
Nasol!
N-am dormit usor azi-noapte.
Acum, dimineata, mi-am luat soarta in maini si am tras o cautare pe net.
Am introdus numele analistului reshpectiv.
Nu la fel de notoriu ca mine, dar exista.
I-am lipit apoi, usurel, eticheta de "coruptie" si am cazut de pe scaun: este mai corupt decat mine, pentru ca raportul, in cazul lui, este ceva mai mic de 1 la 30.
Asa ca sunt fericit.
Am scapat de oprobiul public, pina la urmatoarea analiza politica.
Acuma o sa iau si castig.
Cum ce o sa iau? Niste bilete la loto, ca mai sunt cateva ore.
Ar fi solutia cea mai curata sa ies din incurcatura.

3 comentarii:

aurel spunea...

corecta logica dvs. Dar totusi fortata.

Aurel Dobasu

Dan Carlan spunea...

Aurel,
evident ca logica unei astfel de constructii este usor fortata.
Asta si voia sa demonstreze postarea mea.
Cu atat mai mult cu cat numele jurnalistului, in cautarea pe net, este asociat cu cuvantul "coruptie" dar, in context, fireste ca nu-i vorba despre coruptia lui...
Numai ca, in analiza politica respectiva, titlul era, mare, "Politicieni cu lipici "la coruptie"".
Dupa un astfel de titlu, logica nu mai are cuvantul ca sa strige ca-i fortata.
Postarea mea poarta un titlu autoincriminator, ca sa lase loc si logicii.
O analiza corecta, pe acest criteriu, al asocierii cuvintelor cheie de numele cuiva, ar trebui sa filtreze semantic cele 135.000 de rezultate gasite, pentru a vedea in cate cazuri politicianul este acuzat de coruptie si in cate acesta acuza pe cineva de coruptie.
Altfel, ramanem in dilema cainelui de pe prispa...

Andrei spunea...

Pe internet o sa fiti asociat cu orice cuvant existent in dictionar. Cat timp intr-o pagina in care e mentionat numele dumneavoastra sunt si alte cuvinte din alte stiri.

De exemplu daca intr-un site de stiri avem titluri sau continut: Dan Carlan candidat pentru Primaria Iasi si in 2008

si apoi Scandal sexual intr-o scoala din lugoj

si cineva cauta pe google dan carlan scandal sexual...sunteti asociat si cu asta. Si exemplele pot continua. :)

Important e sa aveti o imagine buna in realitate. Si Internetul sau blogul dumneavoastra pe care il semnati si il faceti publica sa reflecte aceasta imagine.

Ce scriu altii conteaza dupa aia mult mai putin. De aia probabila a patit-o Gh Nichita. Cineva a facut un blog in numele lui scria in presa. El nu si-a insusit blogul respectiv deci nu are nici un efect de imagine asupra lui asocierea.

Andrei Sava
http://iasinights.ning.com
http://www.andreisava.eu