miercuri, 26 decembrie 2007

Daca dai, ai!

Iaca mi-a ajuns funia la par!
Prin septembrie, mi-am "ocupat" domeniul de blogger, ca sa nu mi-l paraziteze careva.
A fost de ajuns sa-i transmit o felicitare lui Florin Ghetau, de Craciun, ca jurnalistul din el m-a si prins asupra faptului: aha, ai blog!
Si, iac-asa, de acum inainte, in afara de spalat pe ochi, citit presa de la ora 7, dat mancare la pisici, o sa mai am o obligatie la gospodarie - sa am grija de blog.
Poate nici nu-i rau, comunicarea este mama politicii si, poate, uneori, voi avea unde sa raspund la unele sau sa transmit de altele.
Chiar va fi o experienta interesanta.
Asa ca va urez tuturor un rest de Craciun fericit si stati cu ochii pe noi, ca si noi pe voi!

6 comentarii:

florin ghetau spunea...

Eu am nasit blogul asta, eu postez primul...

Sigur va fi o experienta interesanta pentru bloggerul senator.

Incurajez comunicarea, iar zona asta ofera multe lucruri interesante, surprize, dar probabil si atacuri aiurea. Dincolo de comunicatele politice, care uneori pot fi sobre si plictisitoare, blogul e locul in care se discuta deschis pe orice tema. Se poate comunica rapid, iar pentru un om politic e un „atelaj” util. Mai ales ca acusica vin alegerile...

Dan Carlan spunea...

Frate, dar explica-mi si mie, de ce spune ca-i 10.30, cand e limpede 8 jumate?
Cred ca euforia primei zile de blogger permite sa fim si glumeti, da?
Ca daca si aici o sa ma criticati ca nu-s sobru, incui pravalia, ca parola-i la mine.

florin ghetau spunea...

si eu am avut probleme cu ora pe blog. Clickuri succesive pe:

1. Particularizati
2. Setari
3. Formatare

la Formatare scrieti ora si minutul, apoi salvati!

Dan Carlan spunea...

Just!

Radu Prisacaru spunea...

Salut Dane,
Bine ai venit in Blogosfera!
Iti doresc un Craciun Fericit si multa sanatate! La fel si cititorilor tai!
Radu Prisacaru

Anonim spunea...

Bine ati venit pe blogosfera!
Faceti o plimbare si pe http://dragosvoda.wordpress.com/de-ce-o-strada-a-sociologilor